Klantenservice Vakantieadressen.nl

Wij willen u vragen er rekening mee te houden dat het op onze klantenservice op dit moment erg druk is. Heeft u een vraag, raadpleeg dan eerst onderstaande 'veel gestelde vragen'. Is uw vraag nog niet beantwoord, gebruik dan bij voorkeur onderstaand contactformulier, zodat wij uw vraag rustig bij gelegenheid kunnen beantwoorden.

Veel gestelde vragen
  • De positie en werkwijze van Vakantieadressen.nl

    Wij vinden het belangrijk om transparant te zijn over onze positie. Hierover kunnen wij kort zijn: wij (Vakantieadressen.nl) zijn enkel een tussenpersoon die met behulp van onze website u de mogelijkheid biedt om rechtstreeks in contact te komen met de verhuurder van een vakantiehuis. Dit houdt in dat verhuurders de website van Vakantieadressen.nl gebruiken om hun vakantiehuis aan te bieden aan u als potentiële gast. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om via onze website vakantiehuizen te zoeken en te vergelijken. Hierbij houden wij ons enkel bezig met het faciliteren van een website via waar dit contact tot stand kan komen. Als u contact zoekt met de verhuurder (bijvoorbeeld door een vraag te stellen, een optie aan te vragen of een reserveringsaanvraag te doen), zal deze verhuurder uw bericht rechtstreeks ontvangen. Tijdens dit contact kunnen u en de verhuurder besluiten om een (boekings)overeenkomst aan te gaan. Vakantieadressen.nl laat u en de verhuurder geheel vrij om een (boekings)overeenkomst naar eigen inzicht vorm te geven. Met '(boekings)overeenkomst' wordt bedoeld: iedere overeenkomst (schriftelijk, mondeling of in welke vorm dan ook) en/of afspraken (schriftelijk, mondeling of in welke vorm dan ook) die gemaakt zijn tussen de gast(en) en de verhuurder. Wij benadrukken dat wij (als Vakantieadressen.NL zijnde) geen onderdeel zijn van deze (boekings)overeenkomst tussen de gast(en) en de verhuurder.

  • Hoe kan ik een vakantiehuis reserveren?

    Kies een aankomst & vertrek en vul het boekingsformulier in. De verhuurder zal vervolgens contact met u opnemen om uw reserveringsaanvraag verder af te handelen. Wanneer de verhuurder uw reserveringsaanvraag heeft goedgekeurd, ontvangt u automatisch een email.

  • Als ik een reserveringsaanvraag plaats, heb ik dan het vakantiehuis direct geboekt?

    Nee, een reserveringsaanvraag is geen definitieve boeking. De verhuurder zal uw reserveringsaanvraag eerst moeten goedkeuren. Uw reserveringsaanvraag wordt pas een definitieve boeking (met betalingsverplichting) indien u en de verhuurder besluiten een (boekings)overeenkomst aan te gaan. Wij benadrukken dat u en de verhuurder vrij zijn in het tot stand laten komen en vormgeven van een (boekings)overeenkomst. Wij zijn geen partij binnen een dergelijke overeenkomst.

  • Kan ik een vraag stellen aan de verhuurder?

    Ja, het stellen van uw vraag kan eenvoudig door het invullen van het optieformulier. Uw vraag plaatst u vervolgens bij Stap 4: Uw gegevens > Persoonlijk bericht voor de verhuurder. De verhuurder zal uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • Hoe plaats ik een optie en hoe lang is een optie geldig?

    Een optie plaatst u wanneer u nog even met de rest van de groep wilt overleggen voordat u een definitieve boeking plaatst. Het plaatsen van een optie is kosteloos. Kies een aankomst & vertrek en vul vervolgens het optieformulier in. De verhuurder zal uw optie bevestigen waarmee het vakantieadres tijdelijk voor u wordt geblokkeerd. Een optie is veelal 2 of 3 dagen mogelijk. Binnen deze termijn laat u de verhuurder weten of u de optie wilt omzetten in een boeking.

  • Kan ik een bezichtiging inplannen?

    Ja dan kan. Hiervoor is het noodzakelijk om eerst een optie te plaatsen op de periode welke u eventueel wilt boeken. Bij de opmerkingen geeft u aan dat u een kijkafspraak wilt inplannen. Voordeel hiervan is dat het vakantieadres dan ook tijdelijk voor u wordt geblokkeerd. De verhuurder neemt vervolgens contact met u op om een kijkafspraak in te plannen. Heeft u nog geen definitieve datum? Ook dan is het nodig om een optie te plaatsen, waarbij u bij de opmerkingen vermeld dat u nog geen definitieve datum heeft.

  • Is een vakantieadres nog beschikbaar en wat is de prijs?

    Selecteer een aankomst & vertrek in de kalender, geef het juiste aantal personen in en u ziet direct de totaalprijs.

  • Is de beschikbaarheid actueel?

    Ja, de beschikbaarheid is actueel. De beschikbaarheid wordt actief door de aangesloten verhuurders bijgehouden. U mag er dan ook vanuit gaan dat de beschikbaarheid actueel is. Mocht de beschikbaarheid van een vakantiehuis niet actueel blijken te zijn, dan verzoeken wij u dit door te geven aan onze klantenservice.

  • Kan ik mijn vakantie annuleren?

    Bent u genoodzaakt uw boeking te annuleren, dan dient u hiervoor direct contact op te nemen met (1) de verzekeringsmaatschappij waar u een annuleringsverzekering heeft afgesloten en met (2) de verhuurder van het vakantiehuis. In vele gevallen heeft een verhuurder eigen annuleringsvoorwaarden en/of annuleringstermijnen opgenomen in zijn algemene voorwaarden en/of in de (boekings)overeenkomst die u met de verhuurder heeft gesloten. Wij benadrukken nogmaals dat u en de verhuurder vrij zijn in het tot stand laten komen en vormgeven van een (boekings)overeenkomst. Wij zijn geen partij binnen een dergelijke overeenkomst.

  • Wie is het aanspreekpunt voor mijn vakantie?

    Zowel voor, tijdens als na het verblijf is de verhuurder het aanspreekpunt voor al uw vragen over bijvoorbeeld het vakantiehuis en uw verblijf.

  • Waar vind ik de adresgegevens?

    Op onze websites worden vanuit privacy overwegingen geen adresgegevens van accommodaties getoond. Na uw boeking ontvangt u de adresgegevens van de verhuurder.

  • Betalen en betaaltermijnen

    Wanneer u en de verhuurder een (boekings)overeenkomst sluiten, gaat u een betalingsverplichting aan met de verhuurder van het vakantiehuis. U betaalt dus rechtstreeks aan de verhuurder. De verhuurder is vrij om zijn eigen betalingstermijnen te hanteren. De verhuurder zal u hiervan op de hoogte stellen. Veelvoorkomend in onze sector is een aanbetaling van ca. 50% binnen 2 weken na boeken en de resterende 50% uiterlijk 4 weken voor aankomst.

  • Is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?

    U kunt overwegen om een annuleringsverzekering af te sluiten. Verzekeringsmaatschappijen bieden vaak een groepsannuleringsverzekering aan. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de verzekeringsmaatschappijen. Vakantieadressen.nl biedt zelf geen annuleringsverzekeringen aan en bemiddelt ook niet verzekeringen.

  • Hoe kan het dat ik soms bij hetzelfde vakantieadres voor een bepaald weekend verschillende prijzen zie?

    De prijzen liggen vast en wisselen niet op basis van bezoeken en/of cookies. Het verschil ontstaat vaak door het wel of niet invullen van het juiste aantal personen. Bij veel vakantieadressen worden per persoon extra kosten berekend voor bedlinnen, handdoeken, toeristenbelasting etc. De prijs loop daardoor iets op naarmate het aantal personen toeneemt. Geef dus altijd het juiste aantal personen aan voor een juiste totaalprijs.

Contactformulier

Vul in het onderstaande formulier je vraag in en klik op "Verzenden".
Indien nodig zullen we zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Vakantieadressen.nl B.V.
Needseweg 23
7151 MH Eibergen
Tel: 0545-477370
KvK: 69431183
BTW nr: NL 857872151

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 10:00 – 17:00 uur

Huis is toegevoegd aan je favorieten
Huis is verwijderd uit je favorieten